Fucking ey...förslag på bra krog?

Igentligen..varför fuckar allt för mig?
Varför orkar jag ens bry mig om allt som händer runt omkring mig?
Varför är jag fortfarande kär i dig? det har fan gått ett halvår.. så jävla pinsamt!
Du går vidare och jag står kvar på samma jävla ställe..
Jag fösöker men allt bara fuckar ur...
När du träffar andra mår jag så jävla dåligt duger inte till något längre..
inte ens att KNULLA med längre..
image23
well haha me in vitt o jeans shorts:D

fucking ey..imorgon är det fredan..
dax att supa och försöka glömma all sorg..
vettefan vad det blir denna helg...
jag har ju inte varit ute i stockholm så mycket
det blir mest i Uppsala...
finns det några bra party ställen? nån som kan ge mig nått tips?:)
nån som kanske kan visa ett par ställen?:);)


puss på er alla<3

Kommentarer
Postat av: Jocke

nemen tack :D haha gullig du är :) jaa eftersom du är snäll :) [email protected] :)

2007-12-14 @ 01:41:09
URL: http://myfuneral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0