ja denna roligt *hrm not* vecka då..

I fredags

Hade vi "julbord" på jobbet. vilket bestod av kräftor,hummer,musslor,ostron,räkor,skagenröra,bröd och olika såser.
haha men jag som inte är så jävla förtjust i skaldjur satt å käkade räkor och skagen och bröd:P haha medans jag och en av våra duktiga och roliga säljare nämligen Tony Nordgren satt brevid mig så drack vi upp en champange flaska själva eftersom resten av våran lilla del av bordet inte ville ha så mycket om vi skulle sjunga kareoke(ylva:P)

hah men innan det så slet man ut hela gaderoben hemma och drog med
det till jobbet eftersom man inte visste hur man skulle klä sig eller så.

tro det eller ej efter våran lilla buffé som ylvas pappa( som är typ kock o proffs på skaldjur)
så hade man druckit mellan 3-5 champange flaskor haha så man va ju lite lagom lullig:P
men när vi äntligen får veta vart vi ska( som har varit en överrasskning hela denna tid) IDOL hehe
på GLOOOBEN. vi skynda oss till bussen och ylva och jag gick och kastade lite grejjor nere i det stora
vida soprummet:P  och skulle sedan gå runt hela huset till bussen,
image22

jag och ylva( som är i min ålder altså 19) skyndar oss i höga klackar och handväskor till bussen och
SER den komma och stanna, som tur var det mycket folk + hela Person och sparförsäkringar där:P
haha + anhöriga.
hah dock endast jag och Ylva som ej hade med oss några..:s
Harry( vår chef) hade ju sin urläckra son med sig:D

så man hade ju någonting att titta på iaf:D

vi kom iaf med bussen och åkte till barkarby
tog tåget därifrån till centralen
väl där när vissa hade gått åt fel håll haha( inte jag för en gångs skull:D)
skyndade vi oss till tunnelbanan för att trängas med massa ungdommar och pansionärer
som säkert skulle gå hem och sova:)

gick vi av och kom till globen, och träffade Helenes man Torsten där!
vi går in jag och ylva satte oss på våra platser, tyvärr var det ju inte brevid varann:P
haha vi satt ju iaf på samma rad:P bara typ 9 nummer ifrån:P;D
haha det var en jävla fucking unge som satt bakom mig och skreeek  på Daniel
som jag bara ville slå in pannbenet på henne!

Men när det väl var slut gick vi till hotellet brevid och tog ett par bira och sen åkte jag hem med
Harry och hans snygga son Allan:D haha
vi åkte till jobbet där Harry hade lämnat sin bil och de va så gulliga och skjutsade mig hela vägen hem:D
image20
( JAG O ANNA 8 SEP 07)

LÖRDAG
jag försökte få med mig agge in till stan men hon pallade inte
så på dagen  jag var hon pållan och vi lekte i ridhuset:D
jagade varann och sånt, haha hon såg faxtist ut som en arab! för en gångskull:D:P
haha, sen när ja kom hem så bakade jag julgodis istället för att gå ut med Agge eftersom
hon e typ den enda jag går ut med nu för tiden lilla älskade Agge bagge bu:D<3

Jag bakade kolor med chokladsmak,chocklad( både örk och vit) med polkagrisar, pepparkakor och knäck:D
haha sen på söndagen igen gjorde jag lite fler koler eftersom hela min familj är sånna gottegrisar:P hah

image21

måndag: jag var hemma..från jobbet:D

tisdag: jobbade 9-5 åkte sedan vid 8 hem till Jonas som bor i skälby, och vi typ hrm..umgicks lite:P
haha sen så rockade jag loss i hans bil och tyckte han var tråkig då han inte gjorde det när han körde.
han skjutsade mig ner till jakan där jag gick hem kom hem kvart i 12, då jag skulle gå upp halv 7 för att vara i stallet och släppa ut Harmonie kl 8:D<3<3

Fick in 8 bok iaf i tisdags
idag onsdag 5...haha dagarna är allt bra konstiga va?:S

kommentera:D

<3 puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0