Toughts

Nu har man fastnat i tankarna igen
kan liksom inte sluta...
tänker tänker o åter tänker...vad ska jag göra?


hihi jag måste ju bara säga att Joakim e så extremt söt!!( i det så ingår ju dock,snygg,sexig osv osv;) )
haha man vill ju fan bara pussa på han! <3
well anyway han e väldigt söt..:)
+ att jag också har kommit på en sak, att han påminner liite asså (på typ en bild dock) ut som min gamla klasskompis som jag gick med i 6års till 6:an..well när ja först såg den bilden blev ja lyrisk och tänkte shiiiat det är MIKE!!! haha sen så kollade jag lite närmare och såg ju att det var Joakim som var ännu gulligare;)
En riktig goding om jag får säga så(A)

Imorgon e det jobb igen..
det suger så stort:S
men jag jobbar bara tills på ONSDAG:D
sen e jag ledig 2 veckor frammåt tills den 2:dra januari!
Ska bli så jävla skönt att slippa jobba ett tag och bara va,och träffa polarna
och åka till stallet då det är ljust ute!:D

Hehehe sen får man väl se vad man ska hitta på
träffa nån fining kanske?;)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0