Utekväll and Leka med Harmonie

Fredag 14/12 07

Lekte med Harmonie i ridhuset igår
haha hon gick efter och puttade ner alla koner som jag var duktig
o ställa upp.:P
haha bus häst, vi busade och lekte tills lilla Harmonie var aldeless svettig.
tog in henne i stallet,borstade av henne så gott det gick och så fick hon ha på sig
sitt fleecetäcke som hon tycker om så mycket!:)
beställde också en morots-säck till henne över jul här xD

Sen blev det åka hem städa och duscha
snacka lite me Jocke och vänta på att Nea skulle komma så vi kunde dra ut
medans jag städade rockade jag loss till Aerosmith
haha sjöng ju fan för full hals:P
mitt ibland alla aerosmith kom sånger  som i High School Musical
och Oasis med Wonderwall(som var min och Chrilles låt)...å ja fick helt plötsligt
en sån extrem saknad känsla efter honom...


Christian jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...(u)

förlåt att ja fortfarande älskar dig...skulle göra va som helst bara du skulle vilja pröva igen..
iam so fucking unhappy utan dig..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0