varför?




Jag saknar dig...
det blir ingen rolig jul utan dig...
det här suger...allt bara är fucking...
jag bara hatar det!!

varför måste jag vara så äckligt jävla kär i dig?
jag pallar inte älska dig mer...men jag kan inte sluta..
Om bara du älskade mig skulle jag  bara vara världens lyckligaste..
då skulle jag aldrig någonsin vilja sluta älska dig..
men du älskar inte mig..så jag vill inte älska dig

men vafan få mig att sluta!!
jag vill inte vara olycklig längre och jag vill inte gråta mig igenom nätterna
och aldrig sova...jag vill kunna gå vidare..
jag vill kunna iallafall kunna sova på nätterna och vara hos Harmonie och
bara va... men inte ens hon kan få mig glad!


                     

Kommentarer
Postat av: sofie

fin häst! är det din? =)

2008-02-13 @ 19:02:27
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0