7/6-07 imorgon studenten idag totalt fuckad!!

Jag skulle behövt dig idag baby..
Du kan inte ana vad som hänt...åter igen...
Mardrömmen bara kommer tillbaka om och om igen...
Har inte haft det efter att vi blev tilsammans..

Efter det Ken gjort så har det inte hänt..
Men nu IGEN!! igen....
Känner mig inte trygg någonstans..mina tårar rann av rädsla..
Jag ville inte..var så fucking äcklad!

jag mår så jävla dåligt!!
hjälp mig...varför jag? varför? igen..?

Fan hjälp mig..vill bara ha dig vill inte ha någonannan, det är bara hos
dig och med dig jag känner mig trygg Christian! <3

ville inte förstöra din student imorgon genom att säga detta till dig..
ska hålla det inom mig du får veta det i efterhand..
Det mår du ockås bättre av baby...
Men jag vet själv att detta kommer att äta upp mig innuti

känner mig inte trygg med någon annan inte någon annan stans..

men du ska veta att Jag ÄLSKAR dig CHRISTIAN!!

DU ÄR DEN ENDA FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0