ensam o olycklig

olycklig utan dig
när vi ej är tilsammans längre...
jag behöver dig..
men du älskar inte mig...

försöker se de från den ljusa sidan
vi är polare iallafall...
men jag kommer aldrig älska någon annan
ingen annan mer än dig

för du är min stora kärlek
du är den enda jag vill ha..
det är bara dig jag vill ha
tills jag tar mitt sista andetag..

du har gett mig så mycket
och jag förstörde allt
jag var totalt fucked up
du förtjänade aldrig det du fick

trodde itne på att du älskade mig
trodde aldrig att du menade det du sa
nu är jag bara ett av dina många andetag..

klarar inte av att se dig med någon annan
men jag får ta o stå ut
för det är jag som gjort det såhär...

förlåt för allt Christian förlåt för allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0