Finns inga ord om mig längre

TOTALT KROSSAD

du va fan mitt allt..
du fick mig att klara allt..
stå ut med detta jävla liv jag hade fått..

jag vet att du tycker jag klär mig som en hora
att jag inte är värd dig över huvudtaget..
Hur kan man ändra sig så snabbt över en natt?

Du lovade att aldrig lämna mig...
ändå gör du det..
du är my big love inga tvivel om det..
Kommer inte älska några fler...

hos dig var jag säker hos dig var jag trygg
jag litar inte på någon annan..
inte trygg ensam inte trygg hemma..
vart fan ska jag göra utan dig?

det finns inga ord om mig längre...
helt fucking sömnlös..
kan inte sova gråter bara..

tårarna bara rinner
ner från mina kinder
du är mitt allt...
du älskade mig aldrig..

jag vill bara att du ska vara lycklig
och det är du utan mig...
om du nångång vill ha tillbaka mig
så finns jag här.. jag väntar här på dig
tills mitt hjärta slutar slå..

jag vet att jag lovade dig att aldrig skära mig igen
men du bryr du väl inte längre om det
bryr dig inte om jag lever eller dör...

jag behöver dig...:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0