Ett rent helvete del 2

8/3-07
Red inte idag jag pallade inte..ska ha Czaba imorgon :D
Det var nationella kvinnodagen idag så baren Escobar hade "ladies night"
Jag fick med Anna och Lovisa med in *weeei*
När vi kom in  och satte oss ner vid ett bord så fick vi en flaska bubbelrosvin *ASGOTT* :D
Det smakade inte vin utan Champange:)  vi fick ostkex och melonbitar som var super jätte gott hihi
 Sen blev vi sminkade och var med på foto:D och jag vann ett pris:D hehe första pris *yeeah*
Chrille kom in till stan  efter sin pingis träning och träffade mig utanför escobar, det var en tjej som flörtade med honom när hon gick förbi jag ville döda henne  jag blev arg men Chrille skrattade bara, kramade om mig såg jävligt kaxig ut och sa " Jag står här med en fotomodell och hon är bara miiiin!" :D
Han följde mig till bussen och vi pratade gamla minnen som igentligen bara är 4-5månader gammla....:/
 Det var roligt vi snackade om första gången vi sågs när alex konstaterade att jag hade hånglat med Chrille hela kvällen och inte visste vad han hette o jag sa jag vet visst vad han heter han heter Christoffer:P HAHA så jävla kul!
 Det var underbart att snacka om allt med honom jag skanar honom hoppas han saknar mig med...<3
Han ville sjunga kareoke  och sa att innan han skulle börja sjungs skulle han säga " jag heter Christian Eriksson och jag vill sjunga Oasis-Wonderwall för världens underbaraste flicka Liv Hammarkvist"
Jag älskar honom så mkt att det är sjukt åt det det är helt SJUKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0