Ett rent helvete del 3

9/3-07
Jag red ut på nessie idag, det gick asbra i traven värsta ökningen!!
 Sen skulle jag träffa Chrille inne is tan och först lämnade  han Alex å Kenta vid biljarden
och sedan gick han till stationen och mötte upp mig å Czaba... vi gick till stadsparken..
 det var jätte mysigt och helt underbart tills Alex messade och  fråga vart Chrille var
och att han ville att han skulle komma till honom nu för Kenta skulle åka bussen hem..
mindre än 1h hade vi varit tillsammans..
Chrille ville gå till Alex, så fine han fick vara med Alex orkade inte bry mig även fast jag brydde mig
Vi träffade Anna och Lovisa han verkade som om inget hade hänt...

Vi satte oss ¨på " den heliga statyn" alla 4 för att vänta tills Czabas ägare skulle komma...
Då helt plötsligt kom Alex , Chrille gav mig inte en enda blick så fort alex kom..kollade knappt på mig
som om han skändes för mig..det känndes som om han total dissade mig helt....
Han reste sig och sa " vi går nu.." orkade inte visa att jag blev ledsen över det så jag sa " gå du.." jävligt nedstämmt.. han säger "fine." och går sin väg =(
Vad gör jag för fel? allt som var underbart igår är en mardröm idag.. Nu är Chrille sur på mig
Han vill inte snacka med mig.. FAN!! Det känns som om han bara leker med mig..
Jag är förvirrad.. vet ej vad jag ska tro längre.. Allt är ett HELVETE!! allt går åt helvete...
FÖRLÅT CHRILLE det var säker jag som gjorde fel..det är det alltid.. ställer alltid till problem...
 förlåt för att jag har förstört ditt liv... eller ser du det annorlunda på oss??
Menar du allt du säger till mig? Allt det du gör??
Menade du allvar när du grät i min famn? Menar du allvar och inte leker med mig??
Jag älskar dig som faan!

FÖRSTÅR DU INTE DET CHRILLE?
JAG ÄLSKAR DIG OCH KOMMER ALDRIG ATT ÄLSKA NÅGON ANNAN...
SNÄLLA VAR INTE ARG PÅ MIG..ELLER ÄR DU ARG PÅ MIG?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer att lösa sej gumman :) Jag tror inte att han är sån som leker med folks känslor, så lågt sjunker inte han. Puss, love you baby

2007-03-10 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0