Ett rent helvete

dessa tre dagar har varit färjävliga och roliga.. jag vet inte vad jag ska ta mig till länge
jag vet ingenting jag är förvirrad.. över vadå tänker ni säkert?
Ingetligen tror jag inte att ni vill veta det för ni kommer bli exakt lika förvirrade som jag är just nu..
Allting började för tre dagar sen

den 7/3-07
Var ute med Anna,Lovisa och Chrille idag.
Jag och Chrille gick till Felinis och tog en ölkanna efter två glas(då jag inte käkat nått)
råkade jag ha ut halva hans ölglas:/ stupid as iam.. Vi pallade oss fort färifrån då
det var en liten flod vid vårat bort *HAHA* Vi bestämde oss för att gå till Anna och Lovisa på
Red Room, där vi delade på en Shotkanna, efter att Anna dragit några minuter senare drack
jag en till Shotkanna.. Alex oxh Kenta kom förbi, jag var as förbannad men kommer dock inte
ihåg varför..tror det var för att Alex lät uppkäfrig i telefonen när jag inte hade gjort honom nått.
Jag Shottade en till... var  nära på att smälla till Kenta, var så pisst off på honom! De var taskiga mot
Chrille och uppförde sig som svin jag ville döda båda två!! De drog ganska fort jag gick och köpte en till..
Chrille sa att jag inte skulle dricka nått mer jag svepte den..inget smart drag skulle ha lyssnat på Chrille..
Vi gick mot "centrum" och skulle göra någonting, Chrille sa att jag skulle stanna så skulle han komma ut strax..
när han komut var jag borta:P tydligen enligt dom..jag virrade bort mig i Uppsala..drygt som fan.. De var tydligen
jävligt oroliga och jag hade sagt till Chille att jag var tvungen att pissa och att jag inte kunde göra det när han var  i örat på mig då han snackade med mig i telefonen och försökte lokalisera vart jag var någonstans, så jag la ifrån mig honompå någon stenmur någonstans sen när jag svarade så hade han lagt på Anna ringde mig och frågade var jag var någonstans, jag sa "jag vet inte"
-"men vad ser du då?"
- Massa hus och ett rödlyse:P
Jag var tydligen helt väck och virrade omkring och när det sa till ig att jag skulle stå stilla så gickjag någon annanstans:P HAHA fan vad roligt det måste ha varit, jag skulle velat se mig själv må jag säga XD

Iaf de hittade mig tillslut och vi skulle vandra hem eller till Lotus tydligen hade de andra tänkt att dra.
Lovisa och Alex orkade tydligen inte med mig så de ville sätta mig på bussen hem och ville ha Chrille med sig till Lotus, Anna blev arg på Lovisa för att hon tänkte göra det..iaf vad Chrille har berättat.. mer vet inte jag.. medans Lovisa,Kenta och Alex gick till Lotus grät jag i Chrilles armar och ville bara dö.. jag bröt ihop gång efter gång efter gång..gick rakt ut i vägen och ville att en bil skulle köra på mig han räddade mig och höll i mig tills det inte var några bilar på vägen..då han släppte mig... jag grät och sa att jag älskade honom..jag fick inget svar.. jag gick ifrån honom han gick efter, han tog tag i mig och såg mig i ögonen jag bröt ihop igen och bröjade slå honom, kunde knappt stå på benen för de skakade så mkt, jag sa jag älskar dig jag älskar dig jag kan inte leva utan dig.. jag bad honom att inte lämna mig och han sa att han skulle åka hem, jag började gråta igen *börjar bli irreterande med allt gråtande* och bad honom att sova hos mig som han sagt att han skulle göra  samma dag när vi sågs..

Vi missade bussen till Anna... vi tog en promenad,Chrille ville visa mig "den heliga statyn" den statyn som är varm året om.. vi promenerade dit jag samlade mig och vi började snacka om allt, varför  jag var som jag var och han berättade att jag var hans första kärlek.. jag blev helt betagen när han sa det "jag..slynan från sthlm..yeah right att jag är din första kärlek" Han berättade också att i lördags hade han gjort upp en plan.. ajg fick höra den och blev helt förstörd.. han hade tänkt att han skulle vara med mig i 3 veckor som om ingenting hade hänt..utnyttja mig o ta mina pengar.. sen skulle han krossa mig..jag visste inte vad jag skulle tro om honom..Chrille han den snälla killen som sa att han inte var som alla andra.. var han som alla andra?? Han sa direkt efter att han inte kunde göra det mot mig för jag var trotts allt hans första kärlek och han ville inte såra mig, och har aldrig velat det.. han ville att jag skulle va hans första kärlek och hans sista.. jag hoppas att det blir så.. för jag älskar honom mer än allt..
När vi kom hem till Anna och gått och lagt oss la vi oss och snackade igen.. och han började gråta.. det känndes som om det var mitt fel, han grät så att kroppen skakde så han knappt kunde andas det gjorde så ont att se tårarna rinna ner från hans ögon och landa på mitt bröst... Han sa att varenda tår han fällde för mig var värt det..det hade varit värt det
Jag vet att jag inte klarar av att leva utan honom..jag orkar inte jag vill inte-- älskar honom så högt..vill leva resten av mitt liv med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0