I have been through hell now show me heaven

Jag måste bara skriva om alla jag älskar...för jag tror att allt kommer att ändras...

Chrille: Du är mitt liv och jag kan inte leva utan dig jag kan inte andas utan dig
Du får mig alltid att skratta när jag mår dåligt o du har alltid stält upp för mig..
We have been through hell...we are going to se the heaven.Vi har gått igenom mycket
vår korta tid tilsammans jag hoppas att du aldrig lämnar mig för du är allt jag har..Vi har
skrattat,skämtat,gråtit och lidit tilsammans..du vet om allt..tom det när jag blev våldtagen..

Alex: även kallad Skippy :) tackför att du har hjälpt mig genom allt svårt..
vi har gråtit tillsammans är så jävla glad att du finns i mitt liv! Jag vet hur
du känner för Anna för jag känner desamma för Chrille.. jag kan inte andas..'
inte leva...lämna mig aldrig.. jag behöver dig polarn..

Anna: Anna gumman..går i samma klass på Jälla. Haha för att vara ärlig
har jag nått dumt att erkänna också.. När jag började trodde jag att du var
en falsk person.. det trodde jag för det mesta om alla men när jag allt eftersom
lärde känna dig mer och mer så älskade jag dig också mer och mer. . Jag kan inte
tänka mig ett liv utan dig, jag behöver dig när mörkret sänker sig och allt blir bäcksvart..
du finns alltid där och lyssnar alltid! Älskar dig såå polarn!! LÄMNA MIG ALDRIG

Lovisa: Lovisa sötnos haha vi två är galna vi:P går i samma klass på Jälla med..
Första gången jag såg dig i skolan trodde jag att du skulle vara jätte dryg men
det visade sig att du var en helt underbar person, precis som Anna å Alex å Chrille. Ni är så jävla underbara!!
Haha vi har gjort Crazy stuff du och jag ibland kanske lite för galna? lämna mig aldrig..


MF. Bla. Agge,Nea,Systeryster, och alla andra som jag inte skrivit in! Ni vet vilka ni är!!

lämna mig aldrig för jag behöver er! behöver er när tiden är svår med allt..
Ni är de bästa..ni är speciella,unika,underbara,och de bästa polare och pojkvän man
någonsin bara kan ha!! ni har räddat mitt liv många gånger...Chrille du räddade mitt när
jag inte ville leva länge efter det Ken gjort...Anna o Lovisa när jag mått dåligt och velat tagit
livet av mig när Chrille gjort slut.. så många gånger jag varit nära att skära av pulsådern.. och
ni har kommit o räddat mig med ett "vi älskar dig..glöm inte det".. Alex varje gång du har funnits
där och snackat mig tillrätta att inte ta livet av mig när jag varit nära att göra det..
NI ÄR SÅ UNDERBARA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0