Iam so fucking depresst..my whole life is a fucking mess!!

Varför är livet ett helvete?? varför tror jag alltid att allt kommer att ordna sig och bli bra??
Jo för att jag inte orkar gå runt och vara deperimerad.. men nu orkar jag helt enkelt inte
vara glad eller göra något roligt alls... Igår var allt helt underbart..nu är allt ett helvete..
Hur kan allt bara ändras på en sekund?? Varför är hela min värld upp och ner utan dig?
Varför var du kall mot mig idag? varför?... jag undrar bara.. Jag vill bara veta..är det så
du hade tänkt ut?? tänker du genomföra din plan och utnyttja mig till det yttersta innan du
krossar mig så mitt liv rinner ut i sanden?

"Jag är sexig jag är snygg räkna med att jag är stygg" ville bara att ni skulle få tänka på annat...


Jag hoppas det inte är så... för jag älskar dig  så jävla mycket... det är dig mitt hjärta slår för...
Även om kanske inte ditt hjärta slår för mig.. Jag vet inte om du trivs i mitt sällskap...
jag vågar inte lita på dig.. du vågar inte lita på mig.. efter det du berättade för mig..
jag var glad att jag fick höra allt du tänkte på allt som gick runt och fyllde ditt huvud med tankar..
Jag vill veta vad som rör sig innuti..vad du sitter och tänker på när dina ögon visar att du är helt någon annanstans och inte i nuet med mig... jag saknar dig..såå jävla mkt! Mina tankar är om dig... jag känner bara dig i mig..

Jag vet inte om du vet det men när jag är ute..med dig eller utan dig.. alla killar försvinner ur mitt synfält..
Andra killar existerar inte..förutom Alex och Kenta... ibland syns inte ens dom när jag är med dig för i dina ögon...jag kan bara beskriva det med 5 små ord..jag drunknar i dina ögon...
Jag försvinner i dom jag skulle kunna stanna där för alltid..

Jag förstår inte varför allt är så jävla svårt i mitt liv..allt är så jävla svårt.. du har alltid funnits där.. när jag och min morsa har bråkat och grälat..du vet allt om mig..du vet att jag blivit våldtagen innan jag ens mötte Ken..du vet att jag har problem hemma..du vet allt om mig..och då menar jag verkligen allt.. jag har inte dolt någonting för dig för jag behöver inte göra det.. du har alltid älskat mig för den jag är och aldrig svikit mig.. du lovade att aldrig lämna mig.. vet du va?? Jag tror dig.. du håller dinaa löften o du lova att inte försvinna ur mitt liv..

Visst är jag rädd för att du ska lämna mig och såra mig så jag tar mitt liv..
men när du säger " om du skulle göra det skulle jag inte veta vad jag skulle göra.. avrt jag skulle ta vägen..jag skulle gå till din begravning och gråta sönder min själ utan att någon ser det.. sen skulle jag gå hem och sätta mig och stirra in i en vägg"
Jag svär jag tar mitt liv för dig om du mår bättre av det..du behöver inte ha det på ditt samvete för det är mitt beslut..
jag lovade dig att inte göra illa mig själv något mer... jag är ledsen älskling men...

men jag har gjort det igen.. förlåt för att jag gjorde det men det gjorde så ont att tänka att du inte ville ha mig.. att du bara lekte med mina känslor att jag inte var värd nått för dig...

Du vet att varje gång jag börjat gilla någon riktigt mycket som jag gillar dig.. så har han alltid skadat mig när jag behövt honom som mest..jag vet att du inte är som alla andra..du är unik du är annorluda.. jag kan inte tänka mig ett liv utan dig..tro det eller ej.. Forever... har aldrig haft så starka känslor så att jag värkligen vill dö för någon ta mitt liv för någon..bara för att göra den lycklig..

ÄVEN om du inte älskar mig.. så älskar jag dig...jag DÖR för dig..jag slutar ANDAS för dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0