Kärleken är hård..tårar de rinner..varför?

Hittade en gammal dikt jag skrivit, skriver in den här:P

Kan fortfarande känna
dina läppar tätt imot mina
Kan ju ej glömma,
nu får jag bara drömma

Jag föll för dej,
medans du glömde mej
Tänker på dej varje dag,
är ju dej jag vill ha

Nu vill jag ha dej,
men du inte mej
Jag är kär i dej,
men du i en annan tjej

Jag gråter för dej,
men du hör inte mej
Vad ska jag göra
för att du ska höra?
Jag vill inte ha det såhär
men är alldeles för kär.


Ibland känns bara livet så hårt..varför??
Varför känns det ibland att jag bara vill gå underjord
ta död på mina andetag och sluta ögonen..
Ibland är det det högsta jag någonsin kan önska på denna jord..
Medans vi två bråkar mitt hjärta och jag.. känns det som om mitt
liv är ett enda stort misstag..

för alt jag gör allt jag säger.. det känns som om det bara blir fel...
Men när vi inte bråkar mitt hjärta och jag..han som jag inte kan leva
utan.. mitt liv skulle inte vara värt att leva utan honom.. älskar honom så..
vissa grejjer säger man bara när man är arg.. jag vet inte vad han  är om det
han säger.. om han menar det eller ej...

Det är svårt att veta då jag inte riktigt vågar tro eller vågar lita på dig..
men när jag träffar dig försvinner alla tankar om att du inte skulle vara allvarlig
om oss två.. jag är osäker...du är osäker.. det förstår jag.. mkt väl..
jag vill bara säga till dig förlåt...förlåt för allt dumt jag gjort..förlåt för att det dumma jag fortfarande gör..
det är inte med meningen att du ska ta det fel.. men jag måste iaf få säga vad jag tycker..vad jag känner..
jag vill hålla mina känslor inne men när det gäller dig går det inte...
jag vill bara att allt ska bli bra igen mellan oss två.. jag älskar dig..så mkt..
du kan inte ana hur mkt mitt hjärta dunkar för dig..hur mkt snabbare min puls slår när jag tänker på dig..

jag tänker på dig för att jag älskar dig..
och hoppas du tänker på mig..
Ser dina ögon så klara
Jag vill föralltid i dina armar vara..
Vill inte göra fel fel fel
Kärlek kan inte bara tas de¨måste ges..
Drömmer om dig
hoppas du drömmer bra saker om mig
För jag tänker bara bra om dig ska du veta
Behöver aldrig den rätta leta..
För jag har hittat honom.. och det är du..
hur blev det igentligen jag och du?
Men jag är så glad att jag träffat dig
för du är det bästa som hänt mig..


you know..True Love Does Never End..
My Love Will Never Die For You..Even If
Your Love For Me Would Die...I Can`t Live
Without You.. Because I LOVE YOU...
You are my TRUE LOVE..and I will always be
there for you...plz..do not leave me.. Christian you are my ture love forever togheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0