Mentalt ostabil o psykisk nerbrytning

Jag blir allt mer och mer förvirrad.
Jag vill lita på Chrille men jag vet inte om jag vågar.. Så fort han driver för långt( som igår).. Det blev för mycket och jag bröt ihop.. Jag satt och skakade utan att kunna hejda det i säkert 5-6min.
Jag var så jävla arg och så ledsen..det var som om han inte brydde sig det minsta..
Om jag skulle driva sådär skulle han bli aslack och dumpa mig direkt.. men jag blev mest sårad att han ens gjorde så..mot mig av alla...
Jag vet inte vad jag ska tro inte heller vad jag ska säga.. det gör så jävla ont.. det känns som om mitt hjärta har fått en kniv i sig och nu har han vridit om den djupt in och det går knappt att få ut..
Ibland känns allt som ett stort jävla spel.. hoppas att det inte är det älskar han för mycket..
Mina tårar vill inte sluta rinna.. jag ahr försökt nu i fan 5 min att få det att sluta men jag är så jävla sårad..så jävla SÅRAD..
Nu kommer man verkligen kunna plugga..jag är osäker... Jag vet att alla kommer säga att han gör det för att han är full... Jag vill inte bli sårad jag vill inte vara olycklig jag vill bara ha dig Christian..
Eller hur "Chrille har askul på Livs bekostnad:)" verkligen jätte kul..tror inte att han förstår att det han sa sårar mig.. han vrider bara kniven djupare och hårdare i mitt hjärta..snart orkar jag inte bry mig hur långt in han tar den kommer ändå inte känna något.. Jag är så jävla besviken..
Är så fittigt mentalt ostabil så det finns inte.. vad ska jag göra ge mig råd!

Ögonen svider
hjärtat går mitt itú
blåsten i träden viner..
kommer mitt hjärta läka,det vet kanske du?
Tårar rinner
mina ord de försvinner..
Jag är mentalt ostabil
fan jag är helt jävla labil..
När du ger mig blcikar
ser på mig kallt och rått
Jag glömmer hur jävla bra jag en gång mått..


Jag är inte värd dig
men jag älskar dig..
Jag kommer aldrig få höra dig säga
Jag älskar dig..
jag struntar i dom orden
bara du stannar här hos mig
Jag struntar i dom orden
bara du stannar och tycker om mig..





jag känner mig så jävla värdelös...:'(
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0