Nessie,hästskötarexamen o PROV

Jag red Nessie igår ute på banan, vi red dressyr och förvänd galopp.
Hon gick as bra!:D  hon gick hur lungt som helst och lyssnade as bra på hjälperna o så:D
Jag hoppas det går lika bra imorgon(idag) när vi ska hoppa, antar att vi kommer att hoppa innomhus
för banan var riktigt hård idag och Nessie snubblade riktigt mkt på den hårda marken.
Kanske var det därför hon var så försiktig tro?:oP
Vi ska hoppa iaf och förra gången jag hoppade henne(första gången dock) blev det katastrof..hon lyssnade super bra mot hindrerna men efter hindrerna så drog hon och ville inte lyssna ett dugg påförhållningarna,
på tisdag ör det hästshötar examen..fatta mkt IG jag kommer få i det lr?....jag kan inget! och idag så fick jag reda ¨på att vi ska knoppa hästens man på 15min! 15min!! asså fatta vad drygt! jag kan inte ens knoppa på 40 min!
Jag hoppas att det går bra och att jag blir godkänd, i ridning,häst vid hand,longeringen och foderprovet.
Sen på fredag altså denna fredag som tekniskt sett är imorron, ska vi ha prov jag o Anna i NAturkunskap...jag kan ingenting!!

Sen hoppas jag fan att vi får rida på kandar,som de andra grupperna får göra!
Jävla favorisering annars ska jag säga faan! för i NUM-kursen så ska man rida på kandar
och vi får inte göra det...så jävla dålig stil! aja vi får se vad det leder till.
Aja jag pallar itne jag e as trött nu..ska snacka med Chrille och sen så fan går jag nog och lägger mig i soffan...Anna o hennes pojkvän e inne i´hennes rum vill inte störa.

Puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0