Sömnlös and in love..

Hej
första gången i den nya bloggen...
undrar hur detta kommer att gå du..


Jag kan inte sova..jag är pigg som fan.. det är riktigt jobbigt
jag ligger  och tänker på Chrille och hur mkt han igentligen betyder
för mig.. är det meningen att det ska vara han och jag?
Jag hoppas det för jag har sagt det förut och jag säger det igen:

Utan honom kommer mitt liv vara över, jag vill inte och kommer inte älska
någon annan om "vi" en dag skulle ta slut.. jag kan inte leva utan honoom
han är mitt allt och jag älskar honom över allt på jorden.. Jag skulle ta mitt liv för honom
jag lovar och svär att jag gör det.. när han verkligen dumpade  mig i fredags(ej igår) så var
jag nära några mm ifrån att skära av pulsådern..
Jag är glad jag inte gjorde det...för allt är bra igen.. men det finns fortfarande mkt kvar att
fixa till och ställa till rätta igen..

det känns hårt men älskar man någon så gör man.

CHRISTIAN ERIKSSON- älskar dig för alltid!!!

"med din varma röst tar du över min själ
yttra ett endaste ord sedan är jag din träl"

CHRISTIAN- TRUE LOVE DOES NEVER END! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0