Tankar,beslut,problem och en touch of kärlek

Jag och Chrille var hela dagen med varann igår...det var mysigt..me  did like very mutch..:D
Känner att jag måste plugga men faan jag orkar inte..
men måste man så måste man eller hur??
 Här sitter jag hos Anna.. med katten Busan i knät och Anna hon vårstädar sitt rum..
skulle gärna  pussa på Chrille, det känns som om detta kommer hålla forever..
iallafall vad jag hoppas att det gör, undrar om han någon dag kommer lämna mig pga
någon annan?? som han tycker mer om?  jag hoppas han blir den sista.. vill inte förlora honom
Vill inte förlora någon av mina polare heller... Anna o co.. kan inte leva utan er... trodde jag aldrig skulle klara mig utan Chrille, det kommer jag aldrig göra då tar jag mitt liv.. men förlorar jag er skulle jag inte klara mer längre...
Jag vill att ni ska må bra..skulle riskera mitt liv för att rädda era ajg skulle göra allt...
Jag älskar er så mkt..tack för att ni finns o funnits där
när livet har varit svårt och när allt har varit ett helvete...
tack för att ni finns, you are my everything...

Anna...i love u..finns alltid här för dig no matter what..
Vi är starka tilsammans!!



Chrille u are my only one and i will love you forever
du är min enda och jag hoppas jag är din
för att du vet att jag aldrig kommer älska någon annan
ingen annan betyder ¨så mkt som du gör!
Du har ALLTID fått mig att skratta nrä jag mått dåligt
alltid funnits där för mig, alltid ställt upp jag vill ALDRIG
förlora dig för du är verkligen mitt allt.
Du tror på mig när ingen annan gör det.. du uppmuntrar mig
även fast det är svårt även fast hela världen trycker ner mig
så står du alltid vid min sida och jag vet inte hur jag
kan gottgöra dig. Du gör så mkt för mig du tar skit för mig..
Jag vill inte att du gör det...det är konstigt men du säger
att ingenting är mitt fel för att jag inte ska må dåligt över saker
men kom ihåg att ärlighet varar längst och jag vet vad jjag har ställt
till det för dig och jag vill inte göra det igentligen..tro mig.. jag älskar dig.
Jag bryr mig inte om de tre små orden du inte säger för de behövs inte jag
vet inte riktigt vad jag ska säga men efter allt du har sagt till mig så känns allt äkta.

Jag vill inte att du min ängel ska få vingar och flyga iväg från mig, jag vill att dina vingar ska växa ut
och att du stannar hos mig så att vi kan flyga iväg tilsammans...gömma oss för omvärlden...

"Du föll från himmelen till min famn
du var vingklippt och kunde inte flyga alls..
Jag vill att dina vingar ska växa ut och bli normala igen
men snälla flyg inte iväg från mig... stanna hos mig så mina
vingar också kan växa ut så kan vi flyga iväg tilsammans.."


Jag stuntar i de tre små orden bara vi har varann...för alltid (L)
du vet att jag älskar dig... nu och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0