24 Maj 2007

Idag har jag skrivit klart mitt projekt arbete om Dina och Anette tyckte att det såg riktigt bra ut.
Men hon tycker att det är synd att jag inte har lämnat musikvideon till henne då hon skulle vilja ge
mig ett högre betyg än G efter det hårda arbetet jag har lagt ner på Dina.
Hon har läst min projektdagbok och allt annat jag har skrivit så jag ska sätta mig när jag kommer hem och göra den jävla musikvideon även om det kanske inte blir någe bra..
Jag hoppas att jag kan få ett VG lr så... sen ska jag snacka med fucking Roland om att skjuta upp så de skickar hem mitt betyg för då har jag chans att bli GODKÄND i allt och inte fucking IGad i 5 ämnen.


Jag har också skrivit klart  The Name Of The Rose och min fördjupning av Voltaire.
Nu hade jag tänkt mig att sätta mig och skriva en uppsats om Barnuppfostran..
Sen har jag religionen,och naturkunskapen samt ett svenska prov imorgon....

fan nu blir jag upprörd också jag hatar skriva om barnuppfostran för jag tycker att det är så jävla fel att slå sina barn... jag blir så jävla ARG!!
Men nu är jag sknart klar med den iaf och sedan har jag inte så mycket kvar att göra...
Ska snacka mer med marie och så imorron om jag har kvar något i hästämnena.
men det troro jag inte och hoppas inte att jag har för då vette fan vad jag ska ta mig till sen...






JAG SAKNAR DIG... Så jävla mycket...
gör ont utan dig...fan...hoppas du mår bättre snart... förlåt...
klarar det inte utan dig orkar inte leva utan dig..
hoppas allt blir bra igen utan mardrömmar och utan svek..

förlåt baby... jag älskar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0