baby boy...i miss U

Jag förstår inte jag förstår inte...
varför känner jag mig så jävla ensam?? VARFÖR???
Jag förstår inte hur jag kan känna mig så frustrerad och så ledsen
så man inte kan sova om nätterna... varför jag inte kan sova..
Varför jag inte kan få någon sömn eller ligger vaken om nätterna...

Det är sjukt hur dåligt man kan må när någonannan mår dåligt..
jag försöker vara glad och se frammåt...
jag vet att allt ordnar sig... men just nu så är allt bara så jävla tungt...
Jag vill inte jag har ingen lust med något´...vill bara låsa in mig själv
och inte komma ut föränns allt är bra igen..

Jag klarar inte ett liv utan dig och det vet jag att du vet..
du vet att jag har förändrats och inte går tillbaka...
jag stannar hos dig så som jag är nu och idag...


Jag finns alltid här för dig.. jag saknar dig....
Väntar på dig  även fast mina ögon sluts och slutar andas...

Men om det skulle bli så skulle ju de flesta bli glada att det inte är vi två längre..
jag ger dig all tid i världen.. jag vet att när dina mardrömmar försvinner....
hoppas jag iallafall att du kommer tillbaka till mig...

FAN VAD JAG SAKNAR DIG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0