Jag vågar inte somna..

Jag vet att det är dumt at tänka att ingen får ta dig ifrån mig.. För jag har inten rätt till det längre..
Förlåt för att jag sårat dig och du säger att jag inte ska oroa mig..men jag kan inte sluta..
Jag är fan inte "complete" utan dig.. en dag kommer du hitta någon annan som du tycker om mer än mig
och jag kommer inte vara aktuell längre..

Jag kan inte se dig tillsammans med någon annan för jag fan...förlåt... älskar dig..
jag klarar verkligen inte av ett liv utan dig..
Jag vill inte leva utan dig jag vill att du ska må bra men..ett liv utan dig det går inte!

Jag väntar i evigheter på dig
vadå du tycker om mig mer än som kompis? så du kan inte vara kompis med mig.. du älskar mig inte så vi kan inte vara tillsammans
vad för relation vill du ha då?  "ett deltidsförhållande" som du kallar det.. ha någon du kan komma och gå ifrån som du vill...

Bara du är nöjd och mår bra så.. bara du är lycklig...
Jag älskar dig verkligen
Jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Jag vill bara sluta ögonen och inte andas mer
utan dig.. jag vet att du aldrig försvinner helt men det är fan inte samma sak!

Utan dig har jag inte någon anledning till att andas längre..
mitt liv har ingen mening..har ingen anledning att existera utan dig...

Fortfarande sömnlös, kan inte sova..
Allt är kaos..allt ett helvete....
Har sovit mas 5 min...
vaknade av att hela kroppen skakade...
jag kunde inte andas.. det var som om
el chockar for runt i min kropp och ville inte förlora styrka..
Skulle vara lika bra om jag dog av dom...Jag önskar nästan det...
Det enda  som håller mig vid liv är att jag fortfarande hoppas
att det blir vi två igen..vi två..bara vi två..föralltid....

Jag vågar inte somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0