Lipica-Slovenien

Nu är man äntligen tillbaka i Sverige igen efter en månad utomlands utan allt som jag har här hemme
som
Christian -tro aldrig att jag kommer att lämna dig..grät varje dag när jag var där nere för jag saknade dig så jävla hårt!
Anna- jag har saknat dig så jävla mkt gumman! det är helt sjukt, jag hoppas allt ordnar sig för dig.
Alla polarna- SAKNAR ER SOM FAN!

men men..jag tror inte att ni är så jävla intresserade om vad som hänt därborta men måste ju skriva ner det någonstans iaf.

Vi kom dit den 21.4-07
Vi hade ingen aning om vart vi skulle vara eller göra.
De hade knappt gett oss ett rum att sova i.
Vi fick ett helt hotell för oss själva.
Första veckan gjorde vi tester och helso kontroll för att få vara i stallet.
Andra veckan gick vi runt med ponnyerna- jag fäste mig vid det gulliga ungstoet Lotska. ( I MISS U GIRL)
Tredje veckan började vi rida, pang bom vi fick börja med att rida till alla bråkiga turridningshästar, jag fick rida en som hade ett fisk öga och var näst intill blind på det ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0