Vad som än sker...

Varför älska nåon som man aldrig kan få?
Varför känna känslor när man bara får djupa sår?
Varför älskar jag dig när allt du gör är att utnyttja mig?
Varför är du underbarast av alla...?

-----------------------------------------------------------------------------
Kärleken lyfter oss till högre höjder
Där örnen flyr över land och myr..
Jag är så hopplöst förälskad i dig...

----------------------------------------------------------------------------
Om jag dör, just  i denna stund
Skulle jag inte märka det
För jag har aldrig kännt mig så hel
som här hos dig...i din varma famn...

---------------------------------------------------------------------------

Stormar kan rasa och stjärnor explodera..
Vad som än sker ska jag älska dig nu och i all evighet..
Tro på mig nr jag säger: Du är mitt allt! Vad som än sker...

Vad som än sker...
Vad som än sker...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0