...

Var hos Harmonie idag
Hon var förjävlig att ta in och
var bara allmänt jobbig...

FAN TA DIG DITT FÖRBANNADE  HÄSTKRÄK!!!
men vem kan vara arg på dig
när man väl fått tag på dig? INGEN..

Ville bara drömma mig bort när ja var hos dig
och bara gråta ut mot din hals och begrava
ansiktet i din sametsmjuka man...

Florint..snart åker du..fan va ja kommer sakna dig..
så mkt..hoppas att någon köper dig för ja vägrar att
du ska gå till slakt!! ALDRIG!!!

När ja satt upp i sadeln och kännde dig under mig
kännde jag mig så fri! så underbart fri!
Alla beskymmer bara försvann när du dansade graciöst under mig
och lydde minsta vink..

du är så underbar forint..så otroligt underbar...<3



Kommentarer
Postat av: Anna

Helt sjukt otroligt vacker bild på dej och Harm gumman :) <3

2007-09-15 @ 23:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0