fuck...depresst...again...

asså jag förstår inte...pallar inte.. jag vet inte..

så fort ja e me han,känns det som om ja inte har ett enda beskymmer i världen...jag är bara lycklig...

när ja e me Harmonie, när ja kan borra in ansiktet i hennes mjuka man å bara låta tårarna rinna och ändå veta att hon aldrig lämnar mig..att hon alltid kommer att älska mig..hur jag än e som person, hur ja än klär mig..hon är alltid lika glad att se mig..

Harmonie du är som mitt ljus i mörkret...men nu...vet ja ändå inte vad ja ska göra åt alla problem..försöker hitta vägar ur men det funkar fan inte..ingenting går som ja vill..
Det roliga i allt detta..är liksom...harmonie får mig aldrig att glömma...så som ja hoppas hon ska göra.. hon får mig bara att inte tänka på alla problem..alla tankar...alla känslor...för ett par timmar... ibland skulle jag bara vilja vrida tillbaka tiden, lr alltid vrida tillbaka tiden... kunde vara så mycket lyckligare nu om ja gjort lite annorlunda grejjer...
om ja bara kunde ändra det förflutna...då skulle allt vara så jävla underbart...

försöker fortfarande..fortfarande...men ingenting hjälper.. ingenting hjälper...

jag vill bara blunda och drömma
sluta ögonen o glömma
Jag vill bara ramla ner
bara falla ner och aldrig se mer..
Sluta ögonen och sluta upp och andas
aldrig vakna upp när morgonen randas..
Bara skära djupare o bara försvinna
kommer aldrig den jävla lyckan finna...
aldrig...ja vet det själv aldrig...

Never knew i could feel like this...
is like i never seen the sky befor...
want to vanish inside your kiss..
every day i loving you more and more..
listen to my heart can you hear it sing?
Telling me to give you everything...
Seasons may change...winter to spring...
but i love you until the end om time...
I know i will love you unil my dying day...


FUUUUUUUUUUUUCK!!!!! PALLAR INTE, SNÄLLA KAN NÅN FIXA LITE HARSH LR MAJA TE MIG?
stort behov av det just nu..riktigt jävla stort behov... faaan!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0