Utekväll-stress-men fan va kul!!

Den 8/9 -07 var nog en av de roligaste kvällarna i mitt liv!!

Allt började med att den 8/9 vaknade lilla Liv av att det spöregnade på morgonen i STHLM och jag såklart
skulle ut till stallet för att mocka hos Harmonie,sköta om henne och rida Carisma.
Carisma va en sån pain så jag höll på att döda hästfan! gud vad glad jag är att jag har
min lilla Harmonie som lyssnar på när man säger till henne!( i dom mesta fall iaf:P;) )

Jag drog mig upp ungefär vid 11 och mamma följde med mig ut till stallet i spöregn vid 12-halv 1
när vi väl kom fram tänkte jag att jag slänger in Harmonie så hon får torka medans jag rider lilla Carisma:P
men när ja skulle ut och hämta henne, ville hon bara inte! man kunde inte gå ens 10m nära henne för då sprang hon som en idiot runt i den stora hagen och jag hade ingen lust att springa efter och köra horsemanship utomhus i en väldigt lerig hage!!
När jag iaf efter 30 min fick in hästkräket så skulle man ju rida, det gick ju käpprätt åt helvete! inge bra över huvudtaget, lyssnade inte,och bara drog och var allmänt jobbig!! HÄSTJÄVEL jag var så förbannad så jag gärna ville skjuta henne!!

Men men när jag ridit klart hästkräket så slängde jag på henne täcket och slängde ut henne i hagen igen!
Tur att man har lilla Harmonie som kan pigga upp en när man har haft det jobbigt med de andra hästarna, hon är alltid så snäll<3 ( haha nästan)

Vi åkte från stallet vid halv 3 och jag kännde en jävla panik för ja skulle hem,duscha,hitta kläder,skor,smink,accecoarer osv,hinna torka håret och gå till bussen! självklart var jag tvungen att
be mamma om skjuts till bussen så ja inte skulle missa mitt tåg till Uppsala.
Jag hann med den tack vare henne!!
Jag satte mig på upptåget ot Tierp och gävle och en äcklig jävla gubbe satt och stirrade på mig hela resan!!*spy*

jag försökte tappert ignorera det... När ja kom till Uppsala mötte Anna mig på stationen och vi gick till den lilla gröna bussen för att åka hem till Nyby Gård.
När vi kom dit så snabbt in i lägenheten och började fixa oss tillsammans med Lovisa,Johanna,Tina och Jenny!
Vi lyssnade på gamla godingar samtidigt som vi drack oss allt mer packade:D..Chrille tappade bort alex o kenneth..men han hittade iaf Alex igen. sen så drog vi oss ner till bussen och sjöng hela vägen in till Uppsala igen:P

Vi skulle kolla om vi kom in på Se7en då det var fotbollen på TV( som endast ja o anna ville se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0