Vem kan inte?

Vem kan inte älska dig?
när du är så underbar som du är?
vem kan inte älska dig?
du är alltid han som finns där..
vem kan inte älska dig?
Du som är helt enkelt perfekt
vem kan inte älska dig?
när du är som en frisk fläkt
Jag kan inte sluta älska dig
för att du är mitt allt
jag kan inte sluta älska dig
för du gör mig varm när det är kallt..

Varför ska man vara så dum när man redan har allt?
Varför ska man inte tro på de sanna orden?
Varför kan man inte tro på sin älskling när han säger att han älskar dig
för att det är för bra för att vara sant...

Jag bara drunknar i dina ögon
du gör mig alltid glad och får mig alltid att le
när jag e med dig... du får mig lycklig
och när ja e med dig..gör det onda inte ont längre..
du e den finaste som finns..

Men nu..är du borta...kan aldrig bli något mellan oss igen...
men fan vad jag saknar dig och det gör ont utan dig..
du e det bästa som har hänt mig..

Kan inte älska fler..tyvärr..det går bara inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0