Ingen är som han..

Det var ett tag sen jag skrev nu..
inte för att jag tror att någon läser de här.

Fick reda på igår att Henke nu har skaffat sig en tjej..
som han gillar. gillade han inte mig eller?
han kallade mig älskling..sånna saker man säger om man e allvarlig
men nej...

VI DELADE PÅ ORDER KÄRLEK
JAG TOG KÄR OCH DU TOG LEK...

jag trodde på allt du sa och du sårade mig
du lämnade mig kvar på marken och sparkade när jag låg ner..
du stack en kniv i min rygg så som många andra
jag var inte värd det...

som chrille alltid sa: "alla de här tårarna jag fäller,dom är för dig.. och allting är värt det, allt är värt det"
jag kommer nog vänta på honom tills den dag jag slutar att andas
för det finns ingen som han...

ingen är som han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0