Harmonie

Så här skriver man ett blog inlägg igen då..
bara för att jag återigen inte har nåonting annat för mig.
Just nu står jag o lagar mat ( och bloggar) till mig o lillebror, vi är ensamma hemma ikväll
tills lillasyster kommer hem klockan 9.
Idag blir det bara köttbullar och pasta xP orkar inte göra ngt direkt komplicerat direkt..

Igår red jag Harmonie 40 min i ridhuset, dock endast i skritt såklart:P
ridvägar,få henne o slappna av och gå över en bom, vända där jag ville gå på rakt spår osv. =)
gick super bra!

Idag vare ihop släpp för den nya stoflocken!
med hästarna:

Harmonie
Amidala
- Harmonie har gått med henne förut och Ami tydde sig direkt till Harmonie när de kom in i hagen.
Caprina - Harmonie har gått med henne förut med, trevligt sto ledarhästen.
Odie - Stoet Harmonie gick med nu den senaste tiden.
och
Pebbles - lilla grå, som vi kallar henne, kaxig liten sak som tror hon äger världen.
dock nog ganska trevlig ändå. har inte kommit så bra in i flocken ännu.


Imorgon ska jag löshoppa Harmonie är det tänkt, om Leila kan komma ut dock. Annars rider jag väl... i guess xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0