nu vet jag vad ja ska göra..

" the greatest thing you`ll ever learn is just to love and be loved in return"


Nu vet jag vad jag ska göra... Jag ska sluta höra av mig, nu är det du som har bollen, du som håller i spelet.
jag är nöjd med den tid du har gett mig men jag vill då gärna ha dig för resten av livet också.
nu får du ta över bollen och bestämma själv hur du vill göra med mig, eftersom du ´tydligen inte vet vart du står eller vad du vill, fast du vet vad du vill men inte kan bestämma dig..
vad vet jag?

Jag är trött på att behöva vara ledsen pga att någon krossar mitt hjärta
så jag låter dig ta över spelet och låter dig avgöra matchen
som jag själv inte tror jag kommer gå segrande ur
även om det är det jag helst vill..
jag vill inte förlora den enda energi källa jag har
jag vill inte förlora den som har fått mig på fötter
jag vill inte förlora dig för att du gör mig lycklig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0