the one

Fann ett par gammla bilder från tiden med Chrille..
och nu vet jag att jag fortfarande har känslor för honom
att han är den enda för mig..fortfarande..
Att han fortfarande är han som jag drömmer om på nätterna
som jag vaknar för på morgonen och öppnar ögonen i lycka
och möter den kalla grymma verkligheten i tårar och brustet hjärta
och att det e helt genomborrat och själen är uppriven av allt som hänt..

jag kan inte tro att jag fortfarande har känslor för dig..
det måste väl antagligen va för att du e verkligen my big love..
annars skulle jag väl inte älska dig,tänka på dig och drömma om dig än?

Jag skulle inte hoppats på att du på morgonen ligger och håller om mig
leker med fingrarna i mitt hår, kysser min panna och säger hur mycket du älskar mig
att det alltid ska va vi två vad som än händer, vad som än sker.

Aldrig trodde jag att våra vägar skulle skiljas åt
och att vi två skulle gå åt olika håll
gå vidare som att vi inte existerat i varandras liv
att vi aldrig hade mötts och aldrig älskat varann som vi gjorde
att vi aldrig gav de löftena som vi gav varann
och planerna vi hade för framtiden..

Saknar de tiderna vi alltid var tillsammans
och var lyckliga som få, bara för att va hos den andra personen
att få somna i varandras armar och älska som aldrig förr..
du är den enda som jag någonsin älskat så
och den enda som jag någonsin kommer att kunna älska
du kommer alltid vara my only one... and THE ONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0