Kan du fixa det som gått sönder?

Länge sen jag skrev.. ja vet..
fy på mig!!

Det går mycket tankar i mitt huvud..

Regnet faller som tårarna faller för längtan efter dig..
som solen skiner när jag är med dig
Känner hur ditt hjärta slår och hur du  konstigt
nog kan hjälpa mig att kanske läka några av såren i min själ
Du kanske inte kan dra ut knivarna ur min rygg och göra mitt hjärta helt igen..
eller är det något du kan?
Alla de gånger mitt hjärta har krossats och själen, den har blivit förstörd
hur  det har trampats på och fått knivar igenomborrad i sig..
Hur det aldrig  nåonsin har läkt ihop och när det väl gjort det...
då drogs det sönder igen...
När man väl litar på nåon blir man alltid sårad..
ska jag våga lita på dig och hoppas att du läker mitt hjärta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0