What to do

igår pratade ja me finaste pojken...
just nu är det ju så att jag saknar honom som fan..
but well..
Vi får väl se vad som händer. Det ska bli skönt att åka ner till honom nu den 14
och få se lite av lilla Växjö..
ÄVEN om han bor utanför Växjö..tror de heter.. Telleborg..

Det tog säkert 20 min innan jag fattade att han sa Telleborg och inte Trelleborg:P
man e ju så underbart smart.. *not*
men sen pratade jag också med Richard, och fan.. så jävla ensamt sen han flyttade ner till göteborg och lämnade Uppsala för att kanske träffa en flicka där nere.. vilket han inte har gjort, utan väntar på mig..
jag vet inte om han e seriös eller inte, tycker ju om han som fan med men har ju inte träffat honom på så länge, sen han flyttade det e ju säkert 4-5månader sen om inte ens mer..
Men han ska komma hem några veckor över jul och flyttar tillbaka till Uppsala i sommar<3
Saknar världens finaste Richard, samtidigt som jag saknar världens finaste Henke.<3


What to do what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0