over and out for now

Träningar och jobbet,
förut var det enda man hann med o göra var att jobba
och åka till stallet och ta hand om Harmonie. Vad gör man inte för allt man älskar?
Nu har jag varit arbetslös i 4 dagar...
börjar få lite panik och känner att jag måse få ett jobb nu...
det är inte jätte panik med det har ialla fall 1-2 månader på mig..  
nu klagar man istället på att man inte har pengar..nu kommer jag få snåla med pengarna för att ha råd..
jag sitter här nu vid bloggen igen, det ar länge sen jag skrev har inte haft så mycket att skriva..
nu anstränger jag iallafall..  
Snart kommer Henke på besök iallafall:) det känns as bra, den 3dje kommer han upp hit igen:P och han kommer sova här, hos mig, i min säng med mig..<3
jag bara saknar honom så mycket, så jävla mycket!!
Jag hoppas att han kan vara kvar tills på tisdag iallafall, att han får ledigt..=)  


over and out for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0