Så jävla negativ

tjosan hejsan!
jag klippte håret på mig själv i torsdags xD
hahaha så nu är mitt hår 1dm kortare än vad det brukar...
tänkte bara toppa men insåg att mitt hår e så sjukt slitet..( konstigt om man inte klippt sig på 2 år va?:P)

sen igår då(fredag) så först missade jag att jag hade insläppet i Heemans stall..jag hade fått för mig att det var torsdag.. =/ vilken tur att det var bra väder och att en annan tjejj var där.. =/ SKULDKÄNSLOR DUMMA MIG! Hade inte heller skrivit upp det i min nya kalender så inte konstigt att jag inte kommer ihåg.. SKÄRPNING!!!!

Efter det träffar jag Tobbelito i Jakan..vi åker till Sigtuna och träffar Martin och Elin, jag fick ett par jeans av Elin, as snygga! passar som en SMÄCK!:D Tack Elin<3 *massa pussar*
Kom hem vid halv 1 och visar mami på morronen då de blivit mkt bättre( såret asså).. men neeeej då!! Då börjar fot helvetet o blöda när jag står i duschen!!:O

Ah så nu har jag RIDFÖRBUD!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!
och får igentligen inte tömköra eller någonting!! men jag tänker göra det ändå!
å INGEN jag upprepar INGEN ska få stoppa mig:P

Dessutom när jag var där i fredags..vi fíck 2 påsar Scandinavian Müsli som vi beställt. anlände i onsdags... var där då och fyllde på allting.. hennes 4 st kraftbyttor också.
Hon ska ha 2st om dagen, ½kg i varje. När jag kommer på fredagen.. vid...8 på kvällen och ska fylla på de.. så har hon 2 st kraftbyttor kvar..
så hon har inte fått den kraft hon ska ha!!
fatta om jag var arg!!

Förra måndagen fick hon inte ens gå ut utan fick stå inne hela fucking dagen för att hon som jobbar inte ville ta ut de hästar som inte hade skor för hon inte orkade gå runt och in någon annanstans! och nu får hon ingen kraft!:S
Dessutom så fyller hon inte heller på spån när det behövs, utan när vi kom idag så är hela hennes box mörk! vilket den aldrig är om det inte är någon som mockar dåligt..=/
utan hon är väldigt renlig av sig, och står ju dessutom på spån!
När vi kollar in i hennes box så är det så jävla lite spån kvar så hon legat rätt på betongen..:S:(

jag vet att ni säkert kommer säga att hästen är mitt ansvar, självklart är hon det. Men eftersom jag har mockning samt står på helinakordering så har ju de som jobbar något ansvar över hur boxen ska se ut o se till att hästen får den mat hon ska ha!
Jag ska kunna vara borta en vecka o då ska hästen bli omhändertagen, hon ska få mat och bli utsläppt, få lunch, bli insläppt och ska ha em mat o kvälls mat precis som alla andra hästar!!

så det första vi gjorde efter att vi mockat ur de lilla som fanns kvar i boxen, la vi in 2 spånbalar...



Är jag verkligen dömd till att misslyckas på alla plan?
På allt det jag ger mig in på... allting avslutas i ett jävla misslyckande!!

fucking ey.. Nu ska jag dra mig till stallet med min infekterade fot och sitta barnvakt åt Lilla Loke medans Leila tar in hästarna..jag ska mocka åt Harmonie o göra hennes mat. Sen efter 5maten ska Leila skjutsa mig till Almare så jag kan fixa åt Heeman... Den här dagen har spårat ur...

eller vad säger jag...

LIVET HAR VERKLIGEN FUCKAT UR...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in och läs mina texter :)

All lycka Dona

2009-03-03 @ 12:25:11
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0