ingen uppdatering..

Ingen uppdatering på länge igen...
nu får det fan ta o bli skärpning på mig här!!!

Såhär ligger det nämligen till i mitt liv att
* Vi ska flytta Harmonie till ett annat stall, som är både nära och väldigt trevligt.
*Jag söker så mycket jobb som jag bara kan..
* Jag försöker ständigt att lösa mina pengaproblem, varje månad.
* Samt att jag inte suttit framför datorn heller...

Nu är det såhär iallafall att Harmonie ska flyttas till Almare Stäket.
Hon kommer stå brevid en valack i Lillstallet som heter Mashmallow:)
urgullig ganska stor häst som står i ena hörnet:)
Den 1 Mars flyttar vi henne dit o mami tar ledigt den 2dra också så vi kan vara med henne hela dagen:D<3
o få henne hemmastadd o så:):D mitt älskade lilla hjärta, nu ska jag ge dig all tid i världen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0